Lmn canım bebeğin kilosunu kafasına takana şaşıyorum sağlıklı olsu diye dua etmekten başka hiçbirşey düşünmedim ben ne kızne erkek olsun demedim... oğlum 3 yaşında öyle küçük doğdu ama hemen tosun gibi oldu maşallah hiç üzülme toparlar ve gelişimi gayet normal şimdi kardeşini bekliyoruz 4 ayımız bitti bakalım
Nurselim evet canım benim eşi öndeydi zorunlu sezaryen oldum