Esmakoksal Kızlar şimdi doktordan geliyorum kahverengi akıntım oldu bende korktum direk hastaneye gittim doktor kalp atışını dinletti çok şükür duydum🤲 Sizde böyle kahverengi akıntı olduğunda doktorunuz bi ilac önerdi mi ? Adet günüm yaklaşıyor acaba ondan mı
Minik1bey Esmakoksal Canım progestan veriliyor böyle durumlarda genelde bende kullandım böyle akıntım oldukça.
Minik1bey Esmakoksal Ama kahverengi akıntı zaten bi sorun teşkil etmediği için sadece önlem amaçlı veriyor doktorlar. Benm doktorum sadece için rahat etsin diye veriyorum demişti eğer kese alanında kanama bölgesi vs yoksa tutunmasında bir sorun yoksa bazen ilaç bile vermiyor doktorlar. Sen yinede takip et kırmızı yada pembeye dönerse ozaman sıkıntı hiç beklemeden doktora git
umyahsen Esmakoksal canım bnmde olmuştu sadece her ihtimale karşı düşük iğnesi vurulmuştum. Kanama alanı yok demişti herşey normal demişti bizede.
Esmakoksal Minik1bey özellikle söyledim kendi doktorum yoktu akıntım var kahverengi ilac vermiyo musun dedim düşük tehliken yok neden verelim dedi
3458 Esmakoksal bana verdı hap ve ıgne kullanıyorum hatta neden oluyor dıye sorduğumda dusuk tehlıkesı olabılır demıstı . Gün ıçinde arada gelıyor bol bol yatıyorum ayaklarımın altına yastık koyup
umyahsen Esmakoksal tabi bana ultrasondan bakmıştı. Bnm kahverengi lekelenmem peçeteye bir gün sabahtan akşama gelmişti. Sonrasında kesildi bizde hemen gitmiştik zaten doktora çok şükür iyiydi 🤗🙏 demekki gerek görmedi csnım doktor. Bnm bir kere ufacık bi kırmızılık gelmişti peçeteye o zaman aradım heöen gelin bakalım demişti gittik yine çok şükür iyiydi yine her ihtimale karşı iğne vuruldum sonra bidaha olmadı. ÇOk şükür 36+2olduk
Minik1bey Esmakoksal Doktorunu arayıp bilgilendir ozaman kuzum saat kaç olursa olsun bilgilendiriyor doktorlar 👍 Seninde için rahat etmiş olur 🥰
Minik1bey Maferella Bende hçbişey yapmadı canım ama bünyeden bünyeye değişiyor bide kullanım şekline göre de değişiyor ben fitil olarak kullandım yan etkisi azalıyormuş zaten öyle ağızdan alınca yan etkisi fazlaymış