Tecrübesi olan bu hastalıkla doğum yapan varsa yaşadıklarını aldığı önlemleri anlatabilir mi? Gerçekten sürekli hastanede yatmaktan bıktım. Önlemimi sıkı sıkıya almak istiyorum. Erken doğumdan çok korkuyorum 24. haftadayım. 15-16-17 gidiyor hep tansiyonum. Ben fiziksel olarak yüksekliğinde hiçbir şey hissetmiyorum. Bu da durumu daha tehlikeli hale getiriyor. Coraspin yazdı doktor taburcu etmeden ona başlicam yeme içme düzeni yaşamsal edinilmesi gereken bir alışkanlık öneriniz varsa tansiyon konusunda çok ihtiyacım var…