Minik1bey bizde 36+4 deyiz ilk gebeliğim ve erkek. 34+3de 2490gr demişti doktorum boyunuda sormayı o heycanla unuttum😂 karnım top gibi havada eğilirken falan yoruluyorum ve merdiven çıkmakta yoruyor artık😪 inşallah bebeğim vakitlice gelir bende ona bir an önce kavuşurum. Önümüzdeki çarşamba gününe randevu aldım. Acaba çatı muayenesi yaparmı doktor? Ben normal doğum olsun çok istiyorum tabi yine herşeyin hayırlısı olsun🤷🏻♀️ Haftaya randevu günümde 37+3 olmuş oluyorum.