07_zuleyha_4707
Canım normaldir bende 6. Ayda hissetmeye başladım İlkinde. Karnım da 7. Ayda falan belli oldu. Toplam 24 kilo almıştım🤦♀️ 8 aydan sonra hızla aldım ve hiç dikkat etmedim,, çok pişmanım. 2. Gebelikte çok erken hissedersin ama bu ilk olunca öyle olabilir 🥰