ArzuSizgen Kızlar 6+3 hamileyim bugün kalp atışlarını dinlemeye gittim ama doktor daha net değil 10 gün sonra gel dedi sizler kaçıncı haftalarda duydunuz?
Hatunnn ArzuSizgen bn 5 te duymustum ama zayifti 1 hafta sonra daha guzel duyduk, ama buna takilmayin herkes degisiyor doktorun cihazindan cihaza bile fark ediyor
juliet2021 ArzuSizgen benim doktorum 7. Haftada ultrasonda izletti kalp atısını. Pit pit bisiler kipirdiyordu. Doktorum 10. Haftadan önce dinletmeyeceğim dedi. Dinlemek icin bebege bir isi veriyormus tercih etmiyorum dedi. Bizde ısrar etmedik. 10. Haftayı bekledik 2 saniye dinleti :)
Denizliche ArzuSizgen bende 6+2deyim doktor bu haftaya randevu verdi duyarız diye ,ama şimdiden korku sardı beni de duyamassak diye,evet herkeste hatta cihazda bile farkediyormus
aysql05 Denizliche bende öyleydim 5 ve 6 haftalar geçmek bilmedi sürekli düşündüm ama içinizi rahat tutun Rabbim o güzel sesi duyuracak inşallah size de 😍🙏
Ozgenur48 Biz 5. Haftada bebeği öğrendik keseyi gördük.. 2 hafta sonra gelin dedi doktor kalp atışını dinlemek için ..7. Haftamızda gittik ,dinleyemedik, sadece ekranda görebildik kalbinin attığını .. perşembe günü randevumuz var 10+1 olucaz nasipse duyarız inşallah 😊 sağlıkla kucagimiza alalım evlatlarımızı inşallah 😊
Gizemen Ben ise 5.haftamda duymuştum ama sonraki hafta karın ağrısıyla gittiğimde bebeğe de baktılar duyamamıştı doktor çok korkutmuştu beni😔 moralini bozma güzel düşün güzel olsun sonucu🙏🏻