Eceatesx Kizlar 27+2 günlük gebeyim bebeğim az hareket ediyor ve ettiği zaman da böyle çok derinden bı hareket oluyor hissetmesi zor bı şekilde bu neden kaynaklıdır? 2 gün önce kumandayı sallıyordu bu aralar durgun anliyamadim kötü bişe varmıdır?
Burc1n Eceatesx Bana da olmuştu hareket ettiğini hissediyordum ama derinden içerden hissediyordum bakınca göremiyordum doktora sordum pozisyonundandır dedi 😊
Tugba_25 Eceatesx benimle aynı şeyleri yaşayanları görmek içimi rahatlatıyor insallah iyidir miniklerimiz 3 gündür benim oğlumda çok az hareketli
Eceatesx mlkkk minnagim yaa 😍 için rahatladı teşekkürler 2 gün önce zaten döner gibiydi böyle ondan sonra derinden hissettim galiba hala poxisyon değişmemiş ☺️
mlkkk Eceatesx şuan 30haftalığız ben yan yatınca üstüne yatıyorum heralde hemen hareketleniyor sonra sırt üstü durup hareketlerini takip ediyorum kendine yer bulmaya çalışıyor ama 28hafta olana kadar ya kafayı aşağılara gömdü ya sırtını döndü çok çektim bi yüzünü göstermedi diye o yüzden direk aklıma sırtını dönmüştür geldi 🤦🏼♀️😂
ozge_sblr Eceatesx ay benim ki de karnımın üstünde çekirdek kabuklarının durduğu kap vardı tekme atınca o düşmüştü heryer çekirdek kabuğu olmuştu 🤭😍
Eceatesx Znrr inşallah çabucak hissedersiniz 😂 ama hissettikten sonra da bu tür endiseler baslio bence hissetmiyorken kafam daha rahattı 😂😂
Suleasyaa 27+2 yiz bizde. 2 gün öncesine kadar kocama sarılınca bile kızımın şiddetli vuruşunu kocam hissederdi. 2 gündür hanımefendi çok güçsüz vuruyor sanki yani vurup vurmadığı bile belli değil. Bende bir tek bizde oluyor sanmıştım 😂😂
Suleasyaa Eceatesx oyy totişlerini yerim kuzularım keyfi bilir doğsun Allah in izniyle ile ne demekmis anneyi korkutmak görür 😂🥰