haticeD08 Bsrozdn Ben Ünyeliyim ailemin yanına gittiğimde iki kez Çakırtepe’de İshak Beye’e gittim gayet ilgili ve kibar biri. Doğumda nasıldır bilemiyorum. Hastanenin genel doğum prosedürlerini ve ücretini de bilmiyorum açıkçası.
Zehra-Arda Bsrozdn ben Bülent karaoglana gitmiştim bir kaç kez çok sevdim çok sıcak bir doktor eğer İstanbul’da değilde Ünye’de oturuyor olsaydım kesinlikle onunla devam ederdim hiç düşünmeden
1yildirim-bebek Ben fatsa serap polata gidiyorum canım bide erhan yavuz var oda iyi diyolr ünyeyle yakın yani
haticeD08 Bsrozdn Ben misafir olarak gitmeme rağmen dediğim gibi çok kibar ve ilgiliydi. Uzun vadede de o şekilde devam eder umarım doktor önemli 🙏