Nefes34 canım 24te bende oldum astımımda vardır ama gripten rahat atlattım çok şükür ki hep korktum olursam zor atlatırım diye ama muhtememln bebek için kullandığım vitaminler bağışıklığımı güçlendirdi sadece iki gün halsizlik burun akıntısı yaşadım öksürük dördüncü gün başladı o biraz uzun sürdü ama yine rahattım ilk iki gün üç
dört kez sıcak suya iki üç limon sıkıp içtim taze zencefil çayı demledim günlük bir kupa içtim ve ballı pekmezli sıcak süt içtim ama en çok etki eden zencefil çayı oldu her yudumda ter attım ilk üç ay bitki çayı önerilmiyor eğer 12haftayı geçtiysen kesinlikle öneririm