Canım zaten genelde 1 ayda anca yapıyorlar eğer baskı değil nakışsa. Ben 29. Haftamda sipariş verdim şuan 31. Haftamdayım 26 mayısta gelecek yani 33. Haftamda olucam anca yani. O yüzden bence biran önce verebilirsin siparişini yıkayıp ütüleyip kaldıracaksın bi de sonuöta ne zmaan geleceği belli olmaz erkenden hazır etmelisin :)