Babyhappy58 Tiko adet olacakmışım gibi ağrılar var özellikle geceleri yatarken belimde ama sancı çıkmadı bunlar normal oluyor böyle şeyler dediler
22Ege00 mucizemmmmmmmm ben de 31 haftalık ım kaç hafta oldu gitmeyeli merak ettim acaba kaç kilo oluyo o haftalar da ondan sordum rahatsız ettiysem sorumla özür dilerim :)
mucizemmmmmmmm 22Ege00 hayır canım ne rahatsızlığı bende şaşırdım acaba kilosuyla alakası varmı diye özür dileycek bisiy yok canım🌺❤️
Ekvatoral mommysweet yalancı sancı dinlenmeyle ya da pozisyon değiştirmekle geçer gebe rahatlar. Yalancı sancılar düzensiz sıklıkta ve düzensiz şiddettedir. Gerçek sancıların şiddeti ve sıklığı giderek artmaktadır.
Girlsmomm Babyhappy58 ben 35+5 im benim bebeğim de çok toplanıyor Bi sağa Bi sola doğru bir iki haftadır böyle Dr a söylemedim ama geçen hafta dr gittim herşey yolunda dedi
Ekvatoral mommysweet Bir çok gebe gerçek sancıyı ayırt edebiliyor. Siz de anlarsınız inşallah aradaki farkı. Yalancı sancılar için zamanınız gelmiş artık. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🌸