Babyhappy58 mommysweet Smyra- bana da şimdi normal dediler ama ilk defa yasadım ya korktum bide hareket çok etmedi bugün
Babyhappy58 Mehtapakgl saol canım valla bugün ki garipliği çözemedim ilk defa oldu adet sancısı gibi bel agrım var ama hepsi normalmiş
Gul2528 Babyhappy58 ben o toplanması 28 inci haftadan beri yaşıyorum hemde çok günde 15 defa oluyordur belki doktor bebeğin herşeyi iyi suyu haftası diyor nst ye girdim sancida yok en fazla 20 çıkıyor normal dedi sende bir nst ye gir bence için rahatlasın:)
mommysweet Babyhappy58 benimde öyle sağ taraf sertleşiyo sol taraf yumuşak bide ayakta biraz kalayım aşağı baskı yapıyo gibi hissediyorum yatıyorum hemen ama açıklığım falan yoktu dua edin bebeğim beklesin bi kaç hafta daha 🤲🏻😞 daha 34+4*
Babyhappy58 mommysweet bekler bekler annesi sen yorma kendini ben valla evimin işini göremez oldum bu son haftalarda ilişkiye girmeye bile korkuyorum açılma olursa diye 37 den sonra herşeye abanıcam 😀😀 ilk 3 ay gibi riskli haftalar
Babyhappy58 Gamzeli90 bugün 5 kez oldu 2 kere sola yatar haldeykken toplandı bişeyler yedim hareket etmedi korktum sonra yürüdüm ovaladım acıldı
mommysweet Babyhappy58 ya yormuyorum evi temizlemiyorum bile yatıyorum hep oturuyorum ama böyle sertleşince erken gelcek diye strese giriyorum ilişkiye zaten girmiyoruz doktor bişey demedi ama yinede korkuyorum ben
Mom5444 mommysweet bende ayırt edemiyorum valla sertleşince ağrı oluyor sertliği gidincede ağrı kalıyor biraz sonra oda gidiyor 🥺
Mom5444 Babyhappy58 sertleşme geçince böyle hafif regl ağrısı gibi bir ağrı kalıyor sonra oda geçiyor eğilip kalkınca hemen sertleşiyor karnım 🥺
Mehtapakgl mommysweet bende 5 kerevuruldum. Ve o söylediğin ilaçları kullandım. Bende erken doğum yaptım. 36+3 de.
Buket1906 Babyhappy58 ya çok şükür canım bende korkuyorum salı günü randevu var inşallah çıkmaz sancı da tam zamanında gelirler
Babyhappy58 Buket1906 inşallah benimde pazartesi randevum var bakalım ne durumda 😭 artık son haftalar çekilmiyo