Kızlar ayakta yanma sanırım odemden oluyor ödem olmaması için neler yapıyorsunuz?
[silindi] tuz diyorlar lakin yemiyorum yine de geçmiyor
[silindi] tuz kullanma bol su ic.
Minnosunannesiii Bende öyle düşünüyorum sadece tuzdan değil olacağı varmış gibi sanki 😊
Bence yürümek rahatlatıyor ya ben yürüyüş yaptığım gün vücutta yanma hissetmiyorum