Acile gitmelik bi durum yok kahverengi lekelerde ama muhakkak en kısa sürede randevu alıp doktoruna bildirmelisin, genellikle tehlikeli olmuyor ve gebeliğin erken dönemlerinde yaşanıyor muhakkak ilaç başlayacaktır bu bir önlem hiç korkma ve ilaç kullanıyorum tehlikedeyim diye düşünme İnan yüzde 70-80 gebe yaşıyor bu lekelenme olayını, korkma ve en yakın tarihe doktoruna randevunu al gidene kadar da cinsel ilişkiye ara ver, hatta benim tavsiyem doktor serbest dese bile erken dönemde lekelenme yaşayan kadınların 3 ay olana kadar ilişkiye girmemesi. Ama endişelenme kırmızı ve yoğun kanama olmadığı sürece acile gitmene gerek yok