iikiizler geçen ay Erzurum’da doğum yapan bir tanıdığın bebeğini doğumhaneden helikopterle ankaraya götürdüler. Kadın kaldı hastanede anestezi malum… Ankarada annesinden uzakta bağırsaktan ameliyat oldu yavrucak. Hemen ertesi gün hastaneden taburcu olup ankaraya koştular. Süt sağıp vermek için. Otelde kaldılar, çocuğu göremediler falan… Perişanlık. Ama bebek şükürler olsun sağ salim annesiyle Erzurumda evlerinde şimdi😊 hiç kötüyü düşünme bile. Babam kötüyü çağırma der böyle zamanlarda. Sen de çağırma. Kızını emzir, oğluna sağ. Çok değil, kısa zamanda gelecek yanına. Zaten sen de anca toplarsın bu arada. Kendine odaklan ki sütlerin azalmasın. Hem kendine hem bebeklerine yetebil💜