Yusufveannesi ben ilk doğumumda hiç öyle şeylere takılmadım😬 buz gibi soğuk su içiyodum nolcakki anlamadm..biberli yiyodum mercimek corbası içiyodum..bence takılmayın böyle şeylere..benim oğlanda seviyo soğuk 3 yasında smdi yaz kış soğuk ve dondurma tüketir hastalanmazda..