Mervehtp81 Betfer bende 3. Aydan sonra aldım lwc vakikiden çokta memnunum halada kullanıyorum üstüne yapıştı diyebilirim çıkmıyor artık 😂 fiyatida uygundu 80 e almistm
Denizyildizii Oykum_pinar38 evet biliyorum tabiki. Ama girdim diyor yanliş anlaşılabilir. Tam iki aylığım derse daha doğru olur.
Kizannesii07000 Betfer aciksaniz eger elbise almanızı tavsiye ederim zaten yaz geldi sizin icin daha rahat olur hamile elbisesi degil de bedeninizden 1 2 büyük beden alin sonradan da giyebilirsiniz
Betfer Kizannesii07000 canım elbiselerim var aslında hem büyüklerde salaş seviyorum pantolonda bide çok rahat ediyorum nedende 🙂
Catmom Betfer merhaba ben 5 aya kadar almadım. 5. Aydan sonra da lcw den aldım normal bedenimi aldım sorun olmadı.