Kimkibu Cihannnn doktor olarak çok çok önceleri bir bayana gitmiştim tartışıp çıkmıştık odasından muayene olurken zorlandığımı söyledim sende amma nazlandın die azarlamıştı beni. Birde kalabalık aşırı o yüzden hic gitmedim soğudum resmen hastaneden
Burcunuz Cihannnn hasan kayım a gidiyorm çok ilgili bir doktor oğluma hamileyken bı kez gidebildim şuan İstanbul’a tasindm için hasan beye başladım ilgisi bilgilendirmesi çok güzel tabsiye ederjm
Cihannnn Mavi34 peki Medipol den memnun kaldı mı. Odasında almıyo Muş ben gittim bana öyle dediler yani. Ve ben dün Medipol için post actn kimse memnun değildi. Çok kararsızm. Kusura bakma üst üste soruyorum ama 🙈
Mavi34 Cihannnn estf. Medipol.o zamanlar alıyordu kardeşimin doğumu tamニpandemi başına geldi öyle.olunca almadılar eşini. Doçent iren yan gel de yaptı doğumunu kardeşim.cok.memnun kaldı bir şikâyeti olmadi. Hep doktorun çok bilgi verdiğini söylerdi cephende cokulasip soru sorardi
Gamzee_27 Cihannnn Kesinlikle gitme medipole çok kalabalık hijyeni olmayan ve ilgisiz doktorlardan ibaret bir hastane ben ve arkadaşım ilk aylar yakın diye oraya gidiyorduk ama 3.gidişten sonra değiştirdik bana sorarsan tavsiye kesinlikle etmiyorum Sefaköy medipol’u.
Cihannnn Mavi34 Hmm anladım canım. Doğrudur. Kişiden kişiye değişiyor demekki. Ben bu kadar takıntıliyken nasl olur Allah bilir 🤷
Cihannnn Gamzee_27 anladm canm. Gitmicem zaten soğudum ordanda genelde herkes şikayetçi. Rumeli hastanesi hakkında bi bilgin var mı peki
Cihannnn Zehra-33- bende dün gittim İlk kez. Hissettiğim aynı buydu devletten farkı ne dedm yani. Acaba ben mi abartıyorm dedm ama herkes şikayetçi olunca demekki öyle
Mavi34 Cihannnn kesinlikle.iconin rahat edeceği bir doktor.secmeliyiz zaten herşeyden tedirgin olduğumuz bir süreç gebelik
Zehra-33- Cihannnn kesinlikle ben Pelin Ergenekon’a gitmiştim kadın bi tuhaf bana diyo 9 ay boyunca bi kez videoya alabilirsin🤷🏼♀️
Cihannnn Mavi34 Aynn öyle. Zaten ilk gebeliğim herşeyden korkup tedirgin oluyorum birde doktorlarn saçmalıklarıyla uğraşamam. Allah herkesi anlayışlı merhametli işinde iyi doktorlarla, hemşirelerle karşılaştırsn inşallah 🙏
Mavi34 Cihannnn âmin. Yağmur hanımı ınstagramda takip ediyorum baya güler yüzlü birine benziyor dr.yagmuryucebas
Gul76 Cihannnn 2 yil olucak nerdeyse valla doktorun ismini bilmiyorum ama cok memnundu ordan ben esenyurtta oturuyorum bende reyap hastanesinde dogurcam rabbim nasip ederse