Allah razı olsun bu postu açtığınız için bende 28+2 ikiz. 4 gündür bende de oluyor çok korkuyorum karnım yamuk yumuk şekillere giriyor ovalayip konuşuyorum 5 dk sonra geçiyor ,alt kismim sızlıyor acile gitsem mi diye düşünüyorum hatta , ilk gebelik olunca tecrubesizlikte var :(