Canım bende 5 +4 dörtte gittim karından görünmedi kesem. Alttan ultrasonla keseyi gördü. Bende şu an beklemedeyim yasaklardan sonra gidecem insaallah. Bana da daha erken olabileceğini 9 haftaya kadar normal olduğunu söylediler. En azından kesen ve yolk görmüşsün sende bi iki hafta kadar bekle netleşir insaallah 🤗