miniginannesi9 Kaganla9 ben de Ahsen koymak istiyordum, ama araştırınca en güzel erkek demek olduğunu öğrendim, pek onerilmedi isim.analistleri tarafından. O yuzden vazgectim
damlaaltinay Ahsen çok ağır bir isim bazı isimler ikinci ismi taşımazlar 🤷♀️ O yüzden şahsi tercihim ikisinde de yana değil. Ahsen’i tek başına koyun.
Efeela Ahsen ismini severim ve gördüğüm ahsen isimli çocuklar da hanım hanımcık 🥰 tek Ahsen güzel bence de
ahs_23 Efeela benim ismim Ahsen Vera ben uyumlu olduğunu düşünüyorum ikisinin anlamıda birbirini tamamlıyormuş gibi söylenimide kolay ayrıca bana seslenenler pek zorluk çekmiyor tabii sizin kararınız:)
EbrarBostanci-81 Doğumuma nasipse 23 günümüz kaldı kızımın adı Ahsen Ela olucak inşallah 🥰 Ela çok hoşuma gidiyordu cinsiyeti bilmeden kız erkek isim araştırması yapmıştım Ahsen Ela veya Melek Ela arasında kalmıştık Ahsen Ela’da karar kıldık ❤️👧🏻