Cerennnnn Ben 19. Haftadayım hala ayakta durunca ağrılarım oluyor. 6. Haftadan beri en fazla 10 dk yürüyebiliyorum hemen ağrım oluyor birşey aşağı bastırıyor gibi geriliyorum. Doktor rahmin büyüyor bebek yerleştikçe olacak dedi. İlk 3 ay olabildiğince az yor kendini sonrasında biraz daha rakatlayacaksın.