Busracikkkk İpek lina mı ipek deren mi🙈 hastane çıkışı kapı süsü bile yapıldı ama yine de bi kararsızlık var içimde
Busracikkkk CansuDRY babamız iki isim olsun istiyor ilerde istediğini kullansın diye, kendisi ismini pek sevmiyor da🙈
Susamtanem2 Busracikkkk sadece ipek iki isim hem uzun hem kafa karıştırıcı bir de kız kızlık soy adını da kullanmak isterse offf çok daha uzun
Oziozi Busracikkkk ipek lina guzel hazırlıklarını bile yapmışsın nıye kararsız kaldın kı 🙄 sen hangı ismi secmıstın şimdi kafan dahada karısmasın 😃
Oziozi Busracikkkk içinden ne geçıosa ona karar ver seslenırken hangısı hosuna gıdecek ona bak daha fazla kafan karısmasın ☺️Açıkcası ıkısıde guzel bana göre