Csknaz Kızlar göbeğimde gerilme gibi bir acı var sürekli oturunca fln gelince fln sürekli karnım yarılıyor gibi acıyo yanıyormuş gibi aciyor yatınca rahata eriyorum bi böyle sorun yaşayan oldumu gerçekten çok zor durumdayım yardımcı olunca 😢
DileKadir Csknaz bunu bende merak ediyorum kaçıncı gebeliğiniz kasılma denen şey bu mu çok merak ediyorum tecrübesizlikten anlayamıyorumda..
Busra2706 Csknaz bende 33+5 im bende de aynı sorun var karnım içten aşırı gergin. Büyüyor o yüzden mi acaba diye düşünüyordum bende
Cilekkz-22 Csknaz biraz krem sür bakalım belki kuruluktan acır nemli tut inşALLAH geçer 🙄 iş yapıp kendini mi yordun bi süre dinlen bakalım
momsboys Csknaz ay bende hep var mesela bir süre sagıma yatıyım o zamanda oluyo sola dönüyorum ayakta cok kalıncada oluyor 😭 bende 33+6
DileKadir Busra2706 büyüdüğünden oluyo o kesin ama ilerde bu kasılma saymamız gerekiyo ya ben o yüzden anla aya çalışıyorum. İçi acıyo ta benimde yatıyosam oturmaya çalıştığımda oturuyosam kalkmaya çalıştığıödabenim 36+1
Csknaz Cilekkz-22 biraz is yaptım boya badanaya giriştik mutfak dolaplarını fln sildim temizlik fln annem yardım etti ama ne kadar olsa herseyin ucundan ben tuttum oda yormuş olabilir mi acaba bilmiyorum canım çok yanıyor hanı doktor alalım çocuğu dese acımdan bisey demem yanı 😔
Csknaz momsboys benim sağa sola yatınca sıkıntı yok ama oturunca ayağa kalkınca karnımın içi yarılıyormuş gibi aciyor 😔
Aysee21 Csknaz benimde var 30 haftaligim nefes almakta bile zorlanıyorm günlük yaşamımi çok etkiliyor çok geriliyor kambur gibi yürüyorum artık ağrı geldiğinde
Cilekkz-22 Csknaz kız biz hareket ettikçe bebekde hareket ediyo haliyle biz yorulunca bebeklerimizde yoruluyor o yüzden herleyi yavaş yavaş ağır ağır yapmak lazım
Hilalibrahimkartalms16 Csknaz bence neden oluyor biliyormusun yeri daraldığı için hareketleri de azalıyor büyük ihtimal ondan dolayi
Hilalibrahimkartalms16 Csknaz bendede oluyor canım 30+6 haftalığım allah yardımcımız olsun ne diyim vala yapiyosakta katlanmak zorundayız canım kucağına alınca emin ol herseyin geçecek benim ilk hamileligim daha yeni evliyim eylülde evlendim ekimde hamile kaldim olacak illaki yani ❤🤲
Csknaz Hilalibrahimkartalms16 hadi ya masallah benim 1 sene sonra istedik Allahim çok şükür aratmadı ama su son 1 ay nasıl geçecek bu acıyla bilmiyorum ayakta durup yemek yapamaz oldum 😞