Yaa en güzel yerdeymişsiniz.Cundayı gezin, Şeytan sofrasına gidin, sonra mekanlar açılırsa taş kahvede oturup sahili dinleyin şimdi kalabalıl değildir..Sonra Edremitte kazdağlarına çıkın, zeytinli deresinde kahvaltı yapın.Altınolukta gezin, gürede gezin.Her yer mis, burnumda tüttü özledim.