ElisaDuru Merhaba arkadaşlar dünden beri sol tarafımda kasık ve karnımın alt bölgesinde sancı seklinde hiç geçmeyen agrım var. 10 haftalık hamileyim kanamam olmadı. Kan venidrar testi temiz çıktı. Fakat ultrason ile bebeği kontrol ettiremedim heryer kapalıydı. Gaz sancısıdır dediler acilde ama hiç içim rahat etmedi randevum pazartesı çok aklım kaldı böyle bir durumla karşılaşan oldu mu yardımcı olun lütfenn çok endişeliyim 😞😞
busranr06 ElisaDuru cok normal rahim genislemesinden kaynaklı benimde o haftalarda inanılmaz agrışarım oluyordu😊
Hsbsk ElisaDuru 20 haftadayim benimde hep sol kasikta bi agri var doktor biside goremedi. Ama oyle surekli bi agrim yok benim hani dinlenince filan geçiyor. Nasil bir sanci sizinkisi adet sancısı gibi mi yoksa böyle sızlar gibi mi
Deletedmom_5 ElisaDuru 23. Haftamda olmuştu aynı yerde hatta yürüyemiyodum yatamıyodum konuşurken bile acı veriyodu doktor kasılma olduğunu söylemisti ama sizin kasılma olamaz geçmeyen bir agrıysa acile gidin ultrason çektirin
Aryapoyraz ElisaDuru benimde ilk haftalarda böyle ağrım oldu sadece sağ taraftaydı ama bebek yerleştiği icinmiş doktora gittim bir sıkıntı yok herşey normal dedi
ElisaDuru busranr06 hiç böyle agrım olmamıştı kramp girmesi gibi olup bir saat içinde geçerdi. Dünden beri aralıksız olunca bebeğe bişey oldu farkına mı varamıyorum diye tedirgin oldum😣
busranr06 ElisaDuru yani kanamanız yokmuş bir şey yoktur inşallah dinlenin ayaklarınzıı yukarda tutun biraz
ElisaDuru Hsbsk karın boşluğu denen yerde yan tarafım ve kasık bölgesinde adet agrısına benziyor evet ve sadece sol tarafımda. Bacakalrımı havaya kaldırıp yatınca biraz hafifliyor ama dünden beri tamamen hiç geçmedi. Acile gittiğimde gaz sancısı olabilir dediler daha önce gaz problemi yaşamadığım için farkınıda hiç anlayamıyorum
Hsbsk ElisaDuru içini ferah tut gaz sancısı olma ihtimali çok yüksek. Kimyon filan tuket bol bol. Dinlenince geçiyorsa hic korkma. Bende yaşadım ayni şeyi ılık duş al gaz çıkarmaya calis . Benim yürürken boyle batma şeklinde oluyordu agri gaz sancısı boyle oluyor
nazli1_ ElisaDuru Benim kadar gaz sancisi çeken olmadı bence o kadar coktuku bebeğim ultrasyonda görünmüyordu alttan bakilmesi gerektiği söyledi doktorum ben istemeyince baya urasti ultrasonla görebilmek için iyice bastıra bastıra baktıktan sonra görmüştü…
ElisaDuru Deletedmom_5 acile gittim kan testi yaptı bebeğin kontrol edilmesini istiyorum dedim pazartesi gelmeniz gerekiyor dedi. Kendi gittiğim özel poliklinik e de ulaşamıyorum oda pazartesi açık daha 2 gün var nasıl geçicek bilmiyorum 🤷♀️
ElisaDuru Hsbsk ElisaDuru evet benim de yürüyünce yada yorulunca hemen bi sol kasığımda batma oluyordu doktor ona normal olabilir demişti ilk kez böyle uzun süren agrım oldu korktum biraz
ElisaDuru Poliklinik değil de normal bi özel hastanenin aciline gitsem orda ultrason ile kontrol yine edilmez dimi. Ben kadın doğum devlet hastanesine gittim acilde ultrason bakmadılar.
Hsbsk ElisaDuru aynen o bende de var. Biraz yediklerine içtiklerine dikkat et bol bol dinlen . Bana doktorum sey demisti. Oyle düşük yapmak filan cok ağrılı olur seni yürütmez konuşturmaz içini rahat tut dua et cok düşünmemeye çalış düşündükçe artıyor cunku . Ilik bir dus al ayaklarını sıcak tut mutlaka bi bitki çayı filan ic gecer
ElisaDuru nazli1_ gaz sancısı böyle agrılar yapıyor o zaman ben bu şekilde sancı agrı yapmaz diye düşündüm inanmamıştım acildekilere
nazli1_ ElisaDuru çok fazla ağrı yasiyabilirsin :) Hele ilk gebelikse biraz da piskolojikmen oluyor..
ElisaDuru nazli1_ ilk hamileliğim sanırım ondan herşeye telaş yapıyorum.özellikle karın kasık gibi agrılar olunca bişey oldu sanıyorum hemen. 🤦🏻♀️ Bebişe bişey olmasında katlanıcaz artık birazcık bunlara 🥰😍
nazli1_ ElisaDuru Bende çok endişeleniyorum Allah korusun herhangi bir aksilik olur diye seninki kaç haftalık öğrenebilir miyim acaba :)
ElisaDuru nazli1_ haftadayım ben şuan bnim de ilk hamile kaldığım hafta bel agrısı olmuştu daha doğrusu adet sanxısı sanmıştım hamileymişim 😌
muges44 13.haftadayım benimde sağ kasık ve sağ alt karın bölgemde neredeyse 1 aydır son zamanlarda da artan bi ağrım var.Aslında ağrıda denilemez, kasık batması ya da böyle çeker gibi bir şey 🙂nedendir anlamadım