Nazliolmaz ilk defa duydum siz doktorunuza danışın isterseniz, ben ilk 3 ay anneden beslenmedigini 3üncü aydan sonra beslenmeye başladığını biliyorum bir kaç doktordan da aynı şeyi duydum. 12.haftaya kadar hormonlar düzene giriyor çünkü☺️ Tabi bu siz istediğinizi yiyin demek değil, yine sağlıklı beslenin kendi değerleriniz için. İlerleyen dönemlerde rahat edersiniz. 🙏🏻💐