Cemilegoker Kızlar 9+2 günlük Tüp Bebek hamilesiyim.hamileliğin ilk gününden beri göğüslerimde cok hafif dolgunluk vardı.dün aniden şişti aynı adet donemınde şiştiği gibi. Formda gezindiğim zaman kalbı duran bebekleri duydugumda cok korkuyorum.dr eski sezeryan yerinde yapışıklık var her an herşey olabılır deyince daha korku sardı içimi haliyle.araştırmadıgım site kalmadı gerçekten 😫bütün belirtileri takip etmeye çalışıyorum.kotu bişey olsa hissedilir mi ? Bana yardımcı olur musunuz?
Nazzlitekcan Cemilegoker benim ilk gebeliğim benim de birden şişti büyüdü bence korkma içini ferah tut
Cemilegoker Nazzlitekcan İnşallah bende de bişey olmaz.sen kaç haftalıksın canım? Bide kontrollere ne zaman gidiliyor.ben en son 3 Mayıs’ta gittim.bidaha ne zaman gitmeliyim bılmıyorum
Nazzlitekcan Cemilegoker ilk 3 ay iki haftada bir çağırdı doktor beni sonra ayda bire düştü 17+5 benim şuan. İlk 3 ay düşük riski falan çok oluyo diye kontrolü sıkı tuttu doktor. Ama doktor soylemediyse çiğ fındık ceviz ve badem ye bir avuç yesen yeter. Mide yanması falan olur normal o da ben onun için bı çay kaşığı karbonat iciyodum suyla bebeğe zararı da yokmuş hem
visnesarisi Benimde ilk gebeliğimde ikinci gebeliğimde tüp bebek, ikisinde de aniden şişti. Korkmayın gayet doğal :) hatta ben ikincide 4. Aya kadar emzirdim sonradan kestim. Sütüm geriledi 2 hafta sonra birden geri şişti ve hassaslaştı.
Cemilegoker visnesarisi cok sukur agrım sızım yok.valla okudugum yorumlarda hersey yolunda gidip kontrol esnasında kalbının durduğunu öğrenenler olmus.o yüzden korkuyorum😔