Hanımlar benim 23. Haftadan beri göğsümden sıvı geliyordu şuan 31 haftalığım 1-2 haftadır beyaz eenk olmuş süt rengi yani. Hepte sütyenimi keiletecek kadar geliyor göğüslerm dolu yani. Dah aönce tecrübe etmiş hanımlar varsa eğer şuan süt geliyor ya doğumdan çıktığımda da gelir değil mi? Süt sağma makinası almak istemedim gereksiz masraf gördüm, sütte gelince açıkcası hep gelecekmiş gibide hissediyorum kendimide motive ettim en baştan beri sütüm olacak bence diyerek. Sizce kesilme gibi bir durum olur mu doğum zamanı? Yaşamış olan var mı bu şekilde acaba :)