HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, “Gebelik Şekeri Rehberi: Gebelik Şekeri Hakkında Merak Ettiğiniz Her Şey!” başlıklı yazımız yayında! 💃 Şeker Yükleme Testi Nasıl Yapılır? Gebelik Şekeri İçin Beslenme Önerileri Gebelik Şekeri İçin Örnek Bir Beslenme Programı İçerikler Linkte! https://www.mutluanneleriz.com/2021/05/14/gebelik-sekeri-rehberi-gebelik-sekeri-hakkinda-merak-ettiginiz-her-sey/ 🧚♀️Annelerimiz şeker yüklemesi testlerini yaptırdı mı? 🧚♀️Gebelik şekeri çıkan annelerimiz var mı? 🧚♀️Beslenmenizde nelere dikkat ediyorsunuz? Yazımızı okuduktan sonra konuşalım! 😍
Cagla89 HappyMom benim gebelik şekerim çıkmıştı bebeğin sıvısı bir tık fazla olduğu için suphelenilmisti..zaten tatlı çok seviyordum ve inanılmaz doyma hissin yoktu iştahim çok açıktı şeker çıkınca bir haftalık diyet listesi verildi eğer düşmezse insülin ignesine başlanılacagi söylenildi çok şükür gerek kalmadı bir haftada diyetle düşürdüm 2 ay olacak diyet devam arada kaçamaklar yapıyorum az bir şey tatlı giibi ya da beyaz ekmek gibi.. doğuma 2 ay kaldı zorlanmaya başladım sürekli sebzeden de sıkıldım
Deniz-Demirin-Annesi HappyMom gebelik şekeri olsa keşke normal diyabet hastasıyım 13+3 hamileyim çok şükür şimdilik herşey yolunda
GlgnOlgn Hepsine dikkat ediyorum ama bazen kahvaltıda çok az bal yiyorum malesef 😓 bazende bir sütlü tatlı 😓 tatlıya dayanamıyorum normalde yemezdim bu hamilelikte çok istiyor canım 😕
-BusraKA- GlgnOlgn normal doğum ihtimali istiyorsan çok dikkat et canım bn 1.5 2 aya yakın insülin kullanıyorum gerçi insülinde bi işe yaradığını söyleyemem tamamen yediklerinize dikkat etmekle alakalı bn o şekilde kontrolde tutabildim son 9 günüm kaldı nasipse bütün yiyemediklerimin hepsini doğurduktan 5 dk sonra yemeye başlıcam 😅 bide son 1.5 ayda bebek inanılmaz kilo alıyor şekerde ben 1 hafta dikkat etmedim 500 grm direk bebek almış çok üzüldüm şimdi 4 kg olduk umarım normal doğum yapabilirim
GlgnOlgn -BusraKA- evet normal istiyorum ama çok aşırı yüksek çıkmıyor zaten şekerim dayanmaya çalışıyorum. Hastanede randevu vermiyor bebeğin kilosunu bilemiyorum şuanda 😔
Pinaralper -BusraKA- benımde dıkkat etmeme ragmen yemekten sonrakı 1. Saatım 145 cıvarı cıkıyor ne yersem yıyım pek ıse yaramıyor daha 8 hafta var bakalım ne olacak
TugceBelis Benim ilk gebeliğimde şeker yüklemesi istenmemişti bu gebeliğimde bebek kilosu gelişimi çok önde gittiği için ve ben tatlıya çok düştüğüm için sanırım doktorum istedi geçen gün yaptırdım normal çıktı değerlerim çok şükür
Mila_su TugceBelis bnde aynı şekil bebeğim önden gidiyordu ve tatlıya baya bir düşkünlüğüm vardı testi yaptık normal çıktı çok şükğr şimdi eskisi gibi devam ediyorum tatlıya 😁😁
-BusraKA- Tam buğday ekmeğini sabah 1 öğle 1 akşam 2 şeklinde kullandığımda artışını görmüyorum Yoğurt mutlaka öğle ve akşamda olmalı çok iyi dengeliyor Havuç patates (haşlama ve kızartma ) sucuk un şeker hamur işi makarna erişte pilav bulgur meyve suları kızartmalar bunlar hep bnde yüksek sonuç verdi yenmemesi gerekiyor Meyveleri yerken yanına ceviz veya badem fındıkla tüketilmesi gerekiyor Yulaf 2 kaşıktan fazlası yüksek çıkarabiliyor
-BusraKA- Cagla89 bnm canımın çok çektiği zmanlar instada dolaşır dolalır ben yiyemiyorum diye oturup ağladığımı biliyoeum 😂 alırı zor gerçekten şekeri olan biri daha çok tatlı istiyor bide normal şekerden çok farklıymış gebelik şekeri o yüzden yediklerimizde çok kısıtlı oluyoe malesef
-BusraKA- Hycnl_mom bn geçiyor diye biliyorum plesentada direk emilim sağladığını söylemişlerdi yalnış hatırlamıyorsam
-BusraKA- Esen27 dikkat etmediğim zman aç 120 135 —tok 186 200 Dikkat ettiğimde 70 90 arası—- tok 125 145 arası
Egemeninannesi1 Esen27 35+4 deyim 8 kilo aldım bu zamana kadar ama tokluk şekeri yüksek çıkınca bir ay önce gebelik şekerim teşhisi kondu :( dahiliye dr ve diyetisyen ile irtibatlı devam ediyorum dahiliye dr hedef sabah tokluk 1. Saat 130 un altı , akşam 1. Saat 110 altı olmalı dedi,çok şükür diyetime çok sadığım ölçümlerim iyi ama yemek yemeyi özledim hayatımda ilk diyetim inan🤣🙏herşey bebiş için
Anneci61 Esen27 arkdslar benmde seker yklemem biraz yksek ckti 20 gun evde olcum yapalm kntrl amcli dedi ama tokken bak die bse demedi aabh 7 ve aksam 5te olcm yap dedi ikiisnjde ac ypiorum yanls mj ypiyorum..
Mmrym Benimde ilk gebeliğimde oğlumda çıkmıştı diyetle kontrol altına aldık hayatımda yaptıgım ilk diyetin hamileliğimde olması çok zordu ama çok şükür sorunsuz bitirdik ikinci gebeliğimde kızımda çıkmadı şimdi ğçüncü bebeğimi bekliyorum ve yine gebelik şekeri çıktı bu defa daha yüksek çıktı bir hafta diyet yaptım kpntrol altına alabildim şükür ama çok zorluyor benide istediğini yiyememek.drumda kontrollerimi 2 haftada bire düşürdü.inşallah sorunsuz tamamlarız bu süreci ..ve evet bnde dogurunca herşeyi yemek istiyorumm😔
Gizem_yg Kizlar bendede 50 mg glikoz ile 156 cikti doktorum yüksek dedi sinir 140 mis İkinci bir tekrar test yapcaz 100 mg glikoz ile bakicaz dedi ona göre şeker var ya da yok diyicez dedi.Diyet yapanlar ne şekilde beslendiniz acaba?Bende tatliyi az tüketen biriyim çok şaşkınım 😔eğer yememe dikkat etmeme rağmen düzelmezse diye korkuyorum
Egemeninannesi1 Gizem_yg beyaz ekmeği hiç ağzına koyma çaydar ekmeği ye sabah bir akşam bir dilim sadece,bol salata yoğurt öğünlerine kesin ekle tatlı kesinlikle yok az bile yok yani bol su ile dengelersin benim diyetisyen ile dengeledik şükür ama temelde bunlar çok etkiliyor şekerli yemenle çok alakalı değil canım
Fatma6937 Gizem_yg benimde 50grmda tokluk 160dq çıktı ikinci sinde gayet normal geldi gece 12den sonra bişey yiyip içme yaptrcagn zaman oda çok etkiliyor denildi bana ilkinde dikkat etmedim ikinci testte dikat ettim şükür gerek kalmadı diyete falan
emine581 merhaba kızlar ben şeker yüklemesi yapmadım, saglık ocagında kandan şekerime bakıldı açlık 82 tokluk ilk 185 ikincide 128 çıktı, bilenler yorum yapabilir mi nasıl değerler, bayramdan sonra tekrar gidicem
Sermec27 emine581 gebelik sekeriniz var zatenn bize de sekerli glukoz veriyorlar sekerli içcez ki seker olup olmadıgı belli olsun bu değere göre gebelik sekeriniz var dikkat etmeniz diyet yapmanız laızm ben 11 haftadır diyet yapıyorum
Hazal_hazar emine581 zirveyi gordukten sonra dususe gecmis sekerin var gozukuyor 3aylik degerine de bakilir muhtemelen
Merveyzc1661 Sevgiavc yükleme yaptırmasan bile bir gün boyunca ölçüm yapıp değerlerini doktoruna danışmalısın anne karnında bebeği çok etkiliyor