Kbraakg yarım narkoz yani spinal anestezi çok iyi çünkü bebeğim bir an bile gözümün önünden ayrılmadı odaya bile birlikte aynı asansörde çıktık. Ayilma sorunu da yaşamadim genel olmadığı için. Ameliyattan 4-5 saat sonra ayağa kalkıp yürüdüm sonra da oturmadim hiç çok şükür güzel atlattım. Darısı size olsun inşallah 🌸