buglemmom99 Kamile71 hayır ben hala yerim oğlumda da yedim sadece böğürtlen gibi lekeli meyveleri elinize ayağınıza sürmeyin iz kalır derlerdi ne kadar doğru bilemem
Tuu66laaaayyy55 Kamile71 selam böyle bisey yok sadece şuna dikkat et başkasının evinde felan canının çektiği Bisey olur izinsiz yersen bebekte gerçekten izi oluyor..
Tuu66laaaayyy55 Kamile71 yemeden önce elini yıka ve yerken elini sağına soluna sürme yedikten sonra da hemen ellerini bir yere değmeden yıka .. benim yiyenimde şeftali izi var
Kamile71 Tuu66laaaayyy55 eyvah eyvah dün ellerimi sürdüm geç yıkadım yüzüme falanda değmiş olmasın hatta ellerimde kasindi 😓
BegumIscanTunc Kamile71 29+3 haftayım gebekigimin başından beri yiyorum kiloyla leke felan olacağını düşünmüyorum olursa da yapcak bişey yok 😅🤗🤭
meraklianne1 Kamile71 bende dokundum valla hep yıkayıp hareket etmedim açıkcası ama inanmıyorum bişey olcağına nedense