es-es1 Kızlar doğum yapalı 42 gün oldu 40 gün boyunca kanamam aşırı değildi azar azar 2gündür adet olur gibi kanamam var normalde bitmesi gerekmiyor mu uzaması normal mi böyle
Huriyeolgn es-es1 canım benımde oldu oyle regl mı bılmıyorum kanama 40 gun sonra bıttı aradan 5 6 gun gectı kanama geldı 10 gun surdu ama kahverengı lekelenme seklındeydı ondan sonra tekrarlamadı
Mom789 Belki regl olmuşsundur benim arkadaşım 40 gun sonra regl olmaya başladı düzenli emzirdigi halde
Mom789 es-es1 iyi ne güzel ay vücut toplar kendini fazla kilo varsa onuda bir an önce atarsın hayırlısı ile masallah darısı bize hadi bakalim
es-es1 Huriyeolgn ben 40dan sonra hemen regl olunabileceğini bilmiyordum valla 40 bitti diyorum niye hala geliyor 🤷♀️hatta doktor bir kaç ay olmayabilirsin demişti sende regl oldun o zaman düzensizlik oluşmadı