Hiloooss benim kesilme olmamıştı ama ilk başlarda az geldiği için yoğun bakımda ki doktor motilium diye bi ilaç önermişti sizde bebeğinizin yoğun bakımda ki doktoruna danışarak başlayabilirsiniz. Mide bulantısı ilacı normalde ama yan etkisi anne sütünü arttırıyor. Tabi yanında doğal şeylere ve bol su içmeye devam etmeniz gerek