Cilekkz-22 aslannaz21 gündüz pek aklıma gelmez yine içerim ama bugün sabahtan beri baya su içtim hayret doğrusu 😄😄😄
Susamtanem1 Yalnizanne97 benimde öyle oluyor 5 litrelik su kolisi halinde alıyoruz bazen eşimden gizlice açıyorum yeni şişeyi aslında biz çok içmiyoruz etrafımızdakiler hiç içmiyor 😅😅
aslannaz21 Cilekkz-22 gebelik sekeri cikti ondam dolayi canm gunluk 3litre iciyorm ayni zamanda su icmeyide seviyorm
DileKadir Cilekkz-22 benim son ayıma kadar yoktu ne olduysa bu son 1 buçuk ayda çıktı şu an 8 ünitr insülin kullanıyorum.. amacım sizi üzmek değil ama dikkatli olun olur mu..
DileKadir Cilekkz-22 özellikle su içme buna bağlı olarak idrara daha sık çıkma terleme beneğin suyu fazla oluyo genelde ve bebek normalimdende fazla ilerde gidiyo düşün 4 hafta ileri bi idrar analizi yaptır protein kaçağın varsa şeker var ddmek canım
Cilekkz-22 DileKadir kız çok su içersen tabi idrara çıkarsın yani bu belirtiden sayılmaz 😄😄😄 terlemiyorum çünkü evim arka cepheye düşüyo serin ev daha 5 6 hafta önce yaptırdım şeker testini bi sıkıntı çıkmadı 1 ayda çıkacak bişey değildir diye düşünüyorum
Cilekkz-22 DileKadir yine bilemiyorum da doktor doğumdan önce yine kan idrar testi yaptırır illa ki bilmem 🙄
DileKadir Cilekkz-22 aklında olsun şeker ciddiye alınması gerken bi sorun.. sen içtiğinr bakarak diyosun çok çıkıyorum diyr ama bahsettiğin miktar çok fazla.. yinede sen bilirsin..
aslannaz21 Cilekkz-22 makarna 2bucuk aydir yemiyorm😔 sadece o olsa ah ahh dogurim hayirlisiyla kocişim ziyafet cektircekmis bana doya doya tatli yiyim baska bisey istemiyorm diyorm
enisenalbant Cilekkz-22 Valla bende de aynı durum var 😂 sabaha kadar rahat 1-2 litre uyanıp içiyorum kalktığım da baş ucum şişeler ile dolu Su doldurmaktan yoruldum 😂
aslannaz21 Cilekkz-22 yok canm gebelik sekeri cikti diyet yapiyorm 2bucuk aydir 00:00dan sonra 36+6olcaz allahin izniyle diyet yapmaktan kurtulcam insallhhh dogurim hayirlisiyla her seyi yicem😔