11 gün önce 3 mayıs günü sezeryan la doğuma alındım hiç korktuğum gibi geçmedi belden anestezi ile doğum yaptım çok güzel geçti ilk gördüğüm anı unutamam Ogün çok özel çok güzeldi benim için iyi ki anne oldum iyi ki bebeğim cennetten bana misafir olarak geldi eşim kız çocukları misafirdir diyor bir kız babası oldu ve papucum dama atıldı her arayan onu soruyor babamın da anlattığı hikayalerdeki gibi ailenin altın topu geldi hayat onun gülüşüyle cennet oldu bana darısı sizin başınıza canlar Allah kolaylık versin korkmayın dua edin sadece Allah büyük.. İyi bayramlar dilerim sevgilerle❤️🥰