zeytinkiz Busexx 2 ay önce oldum. Bol limonlu Mevsim salatası bol yedim. Bol limonlu şehriye çorbası - tavuk suyu corbası. Meyve cok tükettim kivi elma özellikle. Hergün sıcak duş sonrası ballı sıcak süt. Şükür gecti bir sorun olmadı.
rgk Busexx ben de 2 hafta oldu, limonlu su, günlük yemekler, çorba, meyve, portakal, c vitamini yani, düzenli beslenmek Çok önemli, kuruyemiş tüketin
Meral53 Ben 15 gün önce oldum ama hafif atlattım bol bol su iç portakal ye bide dinlen. İnşallah bişeyin olmaz
Munzurrrrr Ben 11.gündeyim ama eklem ağrılarım öksürük çok fazla evde iş yapmayı bırak lavaboya zar zor gidiyorum
zeytinkiz Munzurrrrr suan 23 haftadayım. 13 haftalıkken oldum ben ozman tabii daha başındayım hamileliğin. Suan sizin sıkıntı olabilir nefes alma da falan zorlanma olur belki. Bende şükür öksürük nefes darlığı yoktu. 3 gün kas agrım oldu sonra nezle gibi devam etti sadece burun akıntısı ve bogaz agrısı şeklinde.
Busexx Bende 7 haftalık hamileyim iştahım kapandi ağzımda acı bir tat var doktorum ecopirin kullan dedi onunla folik asit içiyorum bişey yiyesim gelmiyo su dan bile acı bir tat aliyorum
Busexx zeytinkiz inşallah hepimiz güzel bir şekilde atlatırız herkesin vücut tepkisi farklı oluyor bnde nezle gibiyim çok şükür ateş öksürük olmadı sadece tat kaybı oldu ekstra başkada bişi yok bol bol dinlenicez iste
zeytinkiz Busexx Cok geçmiş olsun hiç stres yapma karantina sonrası doktoruna mutlaka söyle. Bazılarına kan sulandırıcı iğne veriyorlarmıs. Ben hemen perinatolojiye gitmiştim randevum vardı zaten gerek görmedi vermedi. Ama sen yine hatırlat.
Busexx Evet benim doktorumda kan sulandirici hap verdi ecopiriN diye onu kullaniyorum birde iğne verdi ama onu bulamadim eczanelerde bulsamda kendime vuramam diye korktum hapı kullanıyorum suan