BirMucize2015 Kizlar takvime göre dün yumurtlama dönemim bitti bugünde sol kasigimda batmalar oluyor, yumurtlama zamanindan sonra böyle bisey yasayan oldumu ?
Papatyamisali12 BirMucize2015 Yumurtlama belirtisi kuzum 2.3 gün üst üste dene insallah olur, hamile kalirsin🤲🏻
Sahirenur BirMucize2015 yaşadım canım hatta saplanma gibi hissettim yumurta çatladığında ağrı olabiliyor, kan da geliyor ben de olmuştu . Normal bir durum olarak kabul ediliyor , değerlendirmelisin o günü
afrasil BirMucize2015 yumurtlama döneminde agrı oluyor yapışkan uzayan akıntın var mi . Yumurtlama dönemim dün bitti demissim ovulasyon kullandn zannettim canm takvime göre diyosan belli olmaz o
BirMucize2015 Papatyamisali12 cok sagol canim benim dün degerlendirmistik bugünde degerlendiricem 🙈 insallah olur bu ay 🤲🏻
BirMucize2015 afrasil aynen canim ovulasyon kullanmadim kalmadi evde siparis ettim ama daha gelmedi ondan takvime göre baktim dün olmasi lazim ama uzayan akintimda yok bilemedim bende. Yinede degerlendircem 1 haftadir gün asiri deniyoruz bugün yine sansimi deniyim diyorum ne olur ne olmaz diye
afrasil BirMucize2015 canm sperm zaten 72 saat kadar yaşıyor yani yarın da yaşayabilirsin . Yumurtlama döneminde genelde uzayan yapışkan akıntı geliyor ama seninki farklı olabilir
BirMucize2015 afrasil tamam kuzum bilemedim bende gecen ay uzayan yapisik akintim olmustu ama bu ay olmadi bugünde ara ara sol kasigimda yine batma oldu bende cikolata kisti vardi 5 ay önce ameliyat oldum acaba yine kist mi olustu diye düsündüm bi an
afrasil BirMucize2015 geçmezse kontrole gidersin canim . Akıntın bu ayda gelir o zaman anlarsın yumurtlamayi
BirMucize2015 afrasil aynen kuzum öyle yapicam beyaz krem kivaminda geliyor akintim suan bakalim hayirlisi artik
BirMucize2015 Sahirenur degerlendirdim canim bakalim artik nasipte ne varsa o olucak. Yumurtlama zamani yapiskan akinti oluyormus benimki beyaz krem kivaminda yumurtlama oldumu bilmiyorum ama sansimi denedim yinede