Hellolo Benim ilk aylarım kışa denk geldi saçlar bele kadar tabi birde bulantılar sinüzit ilaç kullanamama eşim omuzlarımda kesti dümdüz hurafeler inanmıyorum rahatlarım misler gibi hafifledim
Hly3 Anne3 yasaklardan önce kestirdim önlerden çünkü çok fazla uzamisti ve iki yana kullanan biriyim. Saçımı da 27. Haftada boyadım sarıdan siyaha döndüm dip boya vs psikolojik olarak kötü hissediyordum artık.
Burcu4135 Anne3 bebegin ömrü sac kestirmeye nasıl baglı olabilir 😁 ben 2. Ayda kestirmiştim inanmayın böyle seylere.
Elfcm Anne3 bende de ayni sıkıntı var canim hem kivircik hem ince telli hem uzun havalar ısındı derken bunalmaya başladım kuaförler açılır açılmaz gideceğim 🏃🏼♀️
enisenalbant Anne3 Bebeğin ömrünün uzun ya da kısa olması saça mı bağlıymış?😂 Allahtan başka bir şey bilemez ki bu kadar kolaymışmıymış bebeğin kaderini belirlemek?😂