Byznrgk Tecrübeli anneler sezaryen sonrası hangisi daha çok işimizi görür özelde doğum yapacağım gecelik mi rahat oluyor pijama takımı mı ?
balkiz12 Byznrgk pijama alırken bende bunu çok araştırmıştım ama kanama kontrolü falan yapılıyormuş bide tuvalet için falan boydan gecelik daha iyi oluyormuş ben 2 tane pijama takımı 1 tanede gecelik aldım
1anne-2bebek Byznrgk canım o biraz sana baglı, ben kapalıyım, gecelıkle hastanede rahat edemem hem yürüyüşümü yapamam hemde yataga yatıp kalkarken açılıyor. İlk dogumda da pijama takımı aldım sımdıde 2 tane pijama takımı aldım. Nasıl rahat edersen 🌸
Gamzeee89 İlk doğumumda pijama takımı almıştım bundada öyle yapıcam kanama olduğu için pijamayla daha rahat ettim
lily-11 Byznrgk ben ikisini de aldım hangisini rahat edersem giyerim diye. Lcwnın kısa kollu diz altı geceliği var emzirmek için çıtçıtları da var yanlarında aşırı rahat ve kullanışlı ilk onu giyerim dedim ablam da aynısından giymiş çok rahat etmişti. Bir tane de kibar dantelli bir gecelik aldım ama onu sadece foto çekinmek için giyerim diyorum gerci hiç belli olmaz. Bi tane de pijama takımı koydum. Bir de ben spor düz sabahlık aldım koridorda yürürken geceliğin üstüne geçirmelik çok rahat olur. Evde de şimdiden giymeye başladım😅