Dilniy yani soyle soyleyim.isim guzel gercekten.isim kotu diye birsey sadece su iismler icin gecerli.hani satilmış yosma okşan döndü vs olmadigi surece birde evcil canlilara konan iismleri cagristiran isimler hoş olmuyor.onun haricinde cogu isim guzeldir.birde hani cok abartili olur ya nerden bulmuslar bu ismi desirten isimler.