Puduhepa Arkadaşlar 26 haftalık hamileyim son 2 3 gündür bebeğimin hareketlerini eskisi kadar sık hissetmiyorum ve bugün kasık ağrısı da başladı bu durumu yaşayan var mı?
HavvaMerve Puduhepa O haftalar da normal oluyor canm birde yalancı sancılar falan oluyor 28 haftadan sonra hareketleri daha sık oluyor
Pelin__1 Puduhepa 26+0 aynı şeyleri yaşıyorum 2 gündür tekme gibi değil de dönme yer değiştirme gerinme hareketleri yapıyor daha çok. Sakin hareketler. Ama normalmiş sanırım bu durum
Puduhepa Bişey yok yani herhangi aksi bir durum sadece hareketleri biraz seyrekleşti ve kasıklarımda sancım var biraz. Normal yani dimi
Puduhepa Pelin__1 demek ki ama işte kötü günler geçirince insan düşünmeden edemiyor bebeğimle çok zor günlerden geçtik ameliyat oldum 15 haftamda o yüzden şimdi tedirgin oluyorum böyle şeylere 😊
Pelin__1 Puduhepa Ben de kafama çok taktım 2 gündür ama bu sabah biraz daja hareketlenince rahatladım sağ salim doğarlar inşallah 😍
Pelin__1 Elf3535 ayakları mide tarafımda ittirdiğinde nefesim daralıyor gerinme derken bunu kastetmiştim 🙂