Ben geçen ay oldum canım 32. Haftada gayet iyi geçti ama çok rahat atlattım bebek icin bi tehlikesi yok eğer biraz ağır geçerse kan tahliline bakıp kan sulandırıcı başlayabilir doktor onun dışında başka bir şey yok, benim hafif geçtiği için hiçbir ilaç kullanmadım ateş ya da ağrı olursa parol içmek serbest ıhlamur serbest 3 litreye yakın mümkünse su içmek iyi uyumak ve güzel beslenmek önemli. Sadece tat koku kaybı ve hapsırıkla atlattım