esmerrmm Randavu nasil dusuruyorsunuz bir oneriniz var mı haftalardir detayli ultrason icin randavu dusuremiyorum kafayi yicem artikin😔
Mom089 esmerrmm ne yaparsam yapayım perinatolojiye randevu bulamıyorum. hoş bulunca da uzman’a diye gidiyorsun asistanı oluyor 🤦🏼♀️
sevgilikadin Uygun randevu olunca hatirlat diye bir secenek oluyor ya mesaj geliyor oyle de deneyebilirdiniz
Eylem_kaya07 Ayse_donmez0 hayır kadın doğum polikliniğine randevu alıyorsun zaten doktor yönlendiriyor ne zaman a boş gün varsa radyoloji o güne randevu oluşturur. Bende 17 gün sonrasına verdi boş gün olmadığı için radyolojiye
Ayse_donmez0 Eylem_kaya07 bana doktorum 22 sinde başka Zübeyde hanım Hastanesi’nde gir sonuçları buraya getir dedi kadın doğuma iki randevu vermedigi içi. Gülhane ye aldım randevuyu oraya sabah çok erken gidip yaptırıp ordan sonuçları göstermeyi düşünüyordum hemen yapmazlar mı
Eylem_kaya07 Ayse_donmez0 hayır canım malesef öyle olmuyor ama belki şansına bir boşluk olurda bir kaç gün sonrasına gün verirler
mutluugizz Detaylı ultrasonun randevusu olmuyor devletteki kadın doğumcunuz sizi sevk etmesi lazım imzalı kağıtla direk giriş yapıyorsunuz
esmerrmm mutluugizz devlette randavuyla.cnm yani simdiye kadar sordugum herkes boyle aliyor bunu hic duymadim
Mom089 esmerrmm hiçbir fikrim yok🤷🏼♀️ normalde özele gidiyordum ben ama rahatsızlığım sebebiyle tam teşekküllü bi hastaneye gitmem gerekiyor diye devlete yönlendirildim ama bezdim resmen asla ama asla randevu yok.. çok saçma 🤦🏼♀️