Arkadaşlar ben yarın 6. Haftama giricem bir kaç gündür sabahları hafif bulantım vardı ancak bugün çok kötü bir şekilde arttı öğürüyorum sürekli ama kusamıyorum çok zor yiyip içiyorum bi şeyi ağzıma aldıktan sonra direkt midem bulanıyor sizce bu normal mi böyle olan var mı her gün mü böyle olucak bir de çalışıyorum 😔