yamacinannesii sumeyraballl benim öyleydi doktor progestan fitil başlamıştı hatırlamıyorum ama sanırım 1 hafta içinde düşük yapmıştım zaten
Adaa8905 sumeyraballl Bende boş gebelik yaşadım yerleşme kanaması gibi çok az kahverengi akıntım geldi başka da gelmedi bütün hamilelik belirtilerini yaşadım bir umut bekledim 11.haftaya kadar ama maalesef kan pıhtılaşmasindan dolayı olmuş kürtaj için gittim ilaçla düşünelim dediler o.kadar suni sancı ya rağmen hemen kanama olup düşmedi parça kaldı kürtaj yaptılar
FatoRamo sumeyraballl boş gebelik nasıl oluyor kusura bakman üzmek istemiyom sizi. Bilgim olması için
sumeyraballl plakayerli şuan 2. Gebeliğim dha kontrole gtmdm bunda kahverengi lekelenmem oluyor ilk gebeliğim boş gebelikti ne lekelenmem oldu ne de kasık ağrım hiç birşeyim olmadı bunun da boş gebelik olmasn dan kokuyrm
plakayerli sumeyraballl değildir inşallah diye umuyorum benim de o şekilde korkum vardı ama ikincide bebek göründü sizin de görünür Allahın izniyle :) kahverengi akıntının bence boş gebelikle alakası yok. Kaçıncı haftadasınız
yamacinannesii sumeyraballl ilk gebelikte düşük veya boş olma olasılığı yüksek oluyo ama boş gebelik tekrarlama eğilimi göstermez inşallah sizde de olmaz bir daha
Nilerkanc sumeyraballl İnşallah Rabbim gönlünüze göre versin bizde henüz göremedik inşallah görürüz 😊
sumeyraballl Arydr123 inşAllah benim ki de sağlıklı dır uzun bir süre leke oluşumuna razıyım ama lekelenme de çok artış varsa bunu doktorunuza iletin gerekeni yapsın çünkü leke artışı düşüğe de sebep ola biliyo önlemi başta almak en iyisi
Ayseport sumeyraballl geçen hafta bnde yaşadm kese var bebek yok yolk da yok dedi haftaya gel yine yoksa kürtaj yaparm dedi ve bnde çok az bi lekelenmeyle gitmştm snra bidaha hiç gelmedi progestan verdi bnde kullanmadm
Arydr123 İlk düşüğüm kahverengi lekeyle başladı ertesi gün berbat sancı ve kanamaya döndü mahvoldum. Ama bunda ağrım olmadığı için pek korkmadım açıkçası 2 hafta geldi kahverengi leke dinlenip progestan içtim. Lekem geçti ama hala içiyorum o ilacı