Ftmaserhat suni sancı aldım ama onu sancı olarak karşılamadım hap beynime oksitosin aşk hormonu olarak yer edindirdim belki de o yüzdendir ağrılı sancılı bir doğumum olmadı 😍 evet sancılar çıkıyordu cihazda ama bende sadece adet ağrısı şeklindeydi .11:00 de aldım gece 23:00 doğum oldu 🙂