ozge_sblr Prensannesii38 bende bayan diye ilk ona gitmiştim biraz bayan doktorlara karşı korkum olmaya başladı hümeyra hanımdan sonra. İnşAllah bir sıkıntı olmaz herşey yokunda gider doğumun kolay olur bebiş sağlıkla gelir canım 🌸
Prensannesii38 ozge_sblr ınsallah canım baska kimi onerırsın bıde 2 hafta felan kalınca doguma 1 yasında da bebegım var pek arastırma fırsatım olmadı 🙄
ozge_sblr Prensannesii38 hümadan cahit gözüakça yı çok beğeniyorlar. Benim arkadaşım memorial dan ülkü aksıya gitmişti memnundu. Diğer arkadaşım da tekden den gülcan yazıcı ya gitmiş o da çok memnundu canım. Tekden deki doktor doğum da iyimiş arkadaşım aklımda olsun diye söylemişti bana da. İnşAllah doğumun da kolay olur hayırla alırsın kucağına 🌸
Handannnn MinnieMouse ayy evet benim doğum doktorum çok çok iyi bir doktordu ben hala arkasından dua ederim her zaman da kulağını çınlatırım kesinlikle çok ilgili çok Güler yüzlü çok merhametli bir doktor abimizdi ben doğum yaptım sonra da tayini oldu İstanbul’a gitti canım doktorum 💐
Esrtgmn Tekirdağ da yaşıyorum ama doğumu kayseride yapmak istiyorum ailem orda ve hangi doktora gidecegim konusunda çok kararsızım eşim oyak anlaşmalı hangi hastanelerin oyak anlaşmadı var biliyor musunuz