Littlestar tommee tippeyide beğeniyorum onuda çok öven var bebek ilerleyen zamanda çok güzel kavrıyor biberonu ama dediğim gibi ilk ay verirsen meme reddi ihtimali yüksek oluyor ebemiz bize emzik bile vermemeye çalış önce memeye alışsın çok sıkıntı olursa uyurken ver ağzından düşürdüğünde tekrar verme diye tembihledi hastane çantasından emziğide çıkardım oyüzden