Sevi36610 bana dr 2,5lt fazla su tüketme demişti.benmdr sabah açlık 110civarı diye insülin başladık gece 11de vurup yatmadan bi ara öğün yapıyorum.eger gece o sütü içmezsem gece kalkıp bütün mutfağı yiyorum ya da tutuyorum kendimi bu sefer açlıktan hipoglisemi yaşıyorum gene yükseliyor..akşam yediklerimiz genelde sabah ı etkiliyormuş ama bana da hiç hap map demediler direkt gğnde bi defa 8doz insülin başladılar